دست نوشته های من

پاهام

شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۳۰ ب.ظ

وضعیت پای راستم خیلی بدشده دیگه حتی نمیتونم روی پا بایستم درد میگیره دلم ضعف میره چهارشنبه رفته بودم پیش یه دکتر حاذق برام دارو نوشت داروها که تاثیری نداشته شایدم بدترم کرده 

فیزیوتراپی هم نوشته امروز نوبت گرفتم و فردا باید برم برای معاینه تا روشش رو انتخاب کنه.

اللهم اشف کل مریض

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۲
یاس بنفش

نظرات  (۳)

سلام ارزوجان حالت چطوره توکل به خدا انشالله که زودتر راحت بشی از این دردا برات یه کامنت دیگه هم گذاشته بودم که نیست شایدم ثبت نشده امیدوارم خبرهای خوب بنویسی اینجا
پاسخ:
سلام فرشته جانم خیلی وضعیت پام بدجورشده امروز درحالی میرم برای فیزیو تراپی که دکتر قبلی گفته بود فیزیو تراپی بدترت میکنه ولی دکترجدید گفت بهترت میکنه و من بین تناقضها گیر کردم دلم خیلی گرفته خیلی
سلام دوست عزیزم حالت چطوره حال همسرت چطوره چندباری سر زدم اینجا امیدوار بودم خبرهای از خودت بزاری دعا میکنم خدا کمکت کنه ودستتو بگیره
پاسخ:
سلام فرشته جان راستش ازخدا که پنهون نیست ازشما چه پنهون چندین وچندبار صفحه رو بازکردم که بنویسم ولی خجالت کشیدم .واقعا خیلی خجالت میکشم همش از درد بنویسم امروز دهمین جلسه فیزیوتراپی رفتم ولی هیچی به هیچی کلی دارو کلی هزینه واقعا نمیدونم چی میشه موعد تمدید قرارداد اجاره خونه هم هست او جریان وکیل هم هنوز هیچ کاری نکرده یعنی هزاران دغدغه 
من با این وضعیتم که حتی توان ندارم بایستم ظرف بشورم چطور میتونم اسباب کشی کنم فقط خدا کنه اجاره رو خیلی زیاد نکنه بتونیم بمونیم اینجا خدارحم کنه

عزیزم برات خیلی دعا میکنم توکل به خدا ان مع العسر یسری همراه سختی راحتی ها هستن خدا کمکت میکنه
پاسخ:
ممنونم ازت مهربون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی