دست نوشته های من

عمل

شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۳۸ ب.ظ

ام آر آی و عکس رو امروز بردم به دکتر نشون دادم 

گفت متاسفانه دوتا از دیسکهات خاصیت دیسکی رو از دست دادن و دارن به نخاع فشار میارن باید حتما عمل کنی وگرنه نخاع آسیب میبینه 

گفت سه چهارروز باید بیمارستان بخوابی و وسایل عمل رو باید خودت بهترین نوع امریکایی رو بخری 

من دنیا روی سرم خراب شد

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۵
یاس بنفش

نظرات  (۵)

نه آرزو 
شوکه شدم
خیلی دلم میخواد یه قراری بود با خدا دقیق برام توضیح میداد مشکلش با من وتو چیه که هر روز یه پروژه جدید میزاره رو دستمون 
پاسخ:
از دیروز که زندگی برام نمونده 
اصلا دلم راضی به عمل نیست دیگه طاقت بیهوشی و اتاق عمل و دوران نقاهتو ندارم تازه هزینه اش خیلی خیلی سنگینه 
خیلی تو فکرتم ارزو روشهای دیگه رو امتحان کن ورزش های خاصی هست که شنیدم خیلی موثره اول اونا رو امتحان کن بعد تصمیم اخرت عمل باشه 
پاسخ:
دردم زیادشده خیلی تو زانوم هم حسش میکنم برای چهارشنبه پیش دو تا دکتر نوبت گرفتم یکی صبح یکی عصر ببینم نظر اوناچیه یکیشون که خیلی باتجربه است.توکل به خدا اینم قسمت ماست تو زندگی
از دیروز که اصلا حال درستی ندارم.اون ورزشها که میگی شنیدم و احتمالا مال جابه جایی مهره ها باشه 
ولی دکترگفت کلا دیسکت خاصیتش رو از دست داده  فکر کن فقط وسایل عملی که باید از بیرون بخرم بدون دستمزد دکتر و هزینه بیمارستان و بقیه وسایل حدود ۳۰میلیون میشه 
توکل به خدا انشالله هرچی صلاحه اون برات پیش بره بیمه مگه حمایت نمیکنه مادرشوهرم دیسک کمرشو عمل کرد همه هزینه هارو بیمه تکمیلی داد البته میدونم شرایط شما فرق داره مخصوصا تهران مدلش متفاوته تو بیمارستان ودکتر 
من مطمنم تو از پس این شرایط هم برمیایی وزن قوی ومحکمی هستی 
پاسخ:
دکتر گفت باید بهترین وسیله امریکایی بخری
 ولی بیمه میگه بهترین وسیله سوئیسی هست و ۷ میلیون فقط تقبل میکنه  
دکترهم که اونو قبول نمیکنه 
بعدهم اینجوری که دکتر گفت باید اول همه هزینه هاشو خودم بدم بعدا بیمه فقط همون ۷ میلیون و اگه بده .دکتر گفت روالش اینجوریه.
البته من اگه چهارشنبه رفتم دکتر و گفت احتمال فلج شدن و آسیب نخاعی نیست که با دردش میسازم و عمل نمیکنم
 ولی خدایی این دکتردجوری منو ترسونده 
مشکل مادزشوهرت چی بود؟مشکلش مثل من بود؟حالا بعدازعمل حالش خوب شده؟مشکلش برطرف شده؟

دقیق نمیدونم ولی دوتا از مهره هاش مشکل داشت و دیسکاش ساییده شده بود پلاتین گذاشتن براش الان خیلی خوب شده خیلی راحت شده درد نداره و همه کاراشو خودش انجام میده انگار جون دوباره گرفت قابل مقایسه نیست با قبل انشالله خیره تو کل به خدا حتما با چند تا دکتر مشورت کن بعضی دکترا فقط به فکر پولن و مشکل رو بزرگنمایی میکنن 
پاسخ:
خیلی دلم گرفته فرشته اصلا نمیتونم بگم چقدر
کاشکی عمل لازم نبودین....خیلی عمل سختیه....
امیدوارم اونچه که خیر هست پیش بیاد....و زوده زود تنتون سلامت شه
پاسخ:
مرسی عزیزم 
هم عملش عمل سختی هست و هم مراقبت بعدش واقعا سخته باید یکماه بعدش استراحت مطلق باشم فقط اجازه راه رفتن و خوابیدن دارم 
خدا خودش کمک کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی