دست نوشته های من

کیمیاگر و چهار اثر

چهارشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۲۴ ب.ظ

دوران نوجوانی خیلی زیاد اهل کتاب خوندن بودم یادم نیست چندتا کتاب خوندم چقدر از کتابها و مجله هارو بخشیدم بهترین کتابی که باهاش آشنا شدم در اون دوران کتاب کیمیاگر بود اثر پائولو کوئیلو که دوتا ترجمه داره و من ترجمه دلارا قهرمان رو دوست دارم به جرات میتونم بگم تنها کتابی هست که بیشتر از یکبار خوندمش


دومین کتاب خوب من چهار اثر از فلورانس اسکاول شین هست که خوندنش آرامش خارق العاده ایی به من دادو تو زندگیم خیلی تاثیر گذار بود قیل از اینکه این کتابو بخونم شروع کرده بودم ترجمه قرآن رو کامل مطالعه کردن .تو کتاب دکتر اسکاول شین صحبتهاش رو رفرنس میداد به انجیل و اینقدر برای من جذاب بود چون من هم رفرنس میدادم به قرآن .دوتا کتاب آسمانی چقدر درس زندگی دارن واین یگانگی و وحدت در راهنمایی بشریت بعد از مدتها از نزول انجیل و بعد نزول معجزه قرآن  و همانند بودن خیلی از جملات در هر دو کتاب برای من شگفت انگیز بود.


حالا به پیشنهاد دوستم کتاب ملت عشق رو شروع کردم اوایلش کند پیش میره امیدوارم به جذابیت کتابهای مورد علاقم باشه.

مطالعه کتاب یعنی تبدیل ساعتهای ملالت بار

به

ساعتهای لذتبخش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۹
یاس بنفش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی