دست نوشته های من

فی لتر

شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۳۱ ب.ظ

تل گرام که فی لتر شد خیلی دلم گرفت برای دوستایی که دورهم جمع شده بودیم و هر روز در ارتباط بودیم برای مطالبی که ساعتها تلاش کردم تا جمع آوری کنم اونهمه ذوق و عشق به آموزش و یادگیری خیلی خیلی دلم شکست گروها رو توی وات س آپ جمع کردم اما جمع پراکنده شده تعداد نصف شده محیط قابل ویرایش و پیشرفته تل گرام کجا و وات س آپ کجا؟

بعد میگم ناراحتی من کجا و ناراحتی کسایی که منبع درآمدی داشتن کجا؟!

یاد خراب شدن سرورهای بلاگفا افتادم که سالها خاطره و یادگاری رو بر باد فنا داد و حالا این .

جایی در اینستاگرام خوندم که ای کاش میشد جهل و نادانی و فقرو فیل تر کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۵
یاس بنفش

نظرات  (۲)

۱۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۸:۴۱ صـــا لــحـــه
منم همین الان یه مطلب با مضمون فی... تر نوشته بودم. بعد چون واژه ش رو کامل نوشته بودم اصلا تو changes بیان نیومد... و بازدیدش تا دو ساعت صفر بود...
الان تو شوکم
پاسخ:
روزهای عجیبیه
سلام عزیزم
درسته بعضی از این اتفاقا خوب نیست ولی میشه نکات مثبتش رو هم دید درسته کلی گروه اموزشی و اقتصادی رو از دست دادیم ولی عوضش راحت شدیم از اخبار ی که مثل رگبار میبارید اطلاعات درست یا غلط وشایعات عجیب وغریب تبلیغات تحقیر کننده و....

پاسخ:
سلام عزیزم
اصلا موافق صحبت شما نیستم  چون ماحق انتخاب داشتیم که بریم در کانال و گروههای خبری یا نه

این مسئله ای که شما عنوان میکنی پاک کردن صورت مساله هست. ارزش مقوله های معاش و آموزش کجا و مواردی که شما فرمودین کجا که اونهم راهش بدست آوردن دانشی هست که توان تحلیل اخبار درست و غلط و شایعه رو بده 

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی