دست نوشته های من

بیلان سالی

جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۳:۰۹ ب.ظ

سال96 کم کم داره به انتهای خودش نزدیک میشه خدای من یادمه سال گذشته (95)این موقع ها یه اتفاق استرس آور افتاده بود که یکی از آرزوهای سر سفره هفت سینم این بود که این ماجرا ختم به خیر بشه و بهمون صدمه ای نزنه سال تحویل برای اولین بار رفته بودیم تبریز نزدیک های سال تحویل بود که رفتیم ائل گولی که اسم یه پارک هست یه محیط دنج یه فضای بهشتی چقدر قدم زدیم دورتا دور دریاچه و بعد یه مسیری پله میخورد میرفت جایی که به بالای دریاچه اشراف داشتی چقدر با همسر اونجا آرزو کردیم بهترین ساعات سفر به تبریز قطعا همون لحظه های حضور در ائل گولی بود.اون کافی شاپ وسط دریاچه ویوی زیبا و همه چیز خیلی رویایی بود.

خدایا متشکرم ازت خدایا سپاس که این لحظه هارو گذروندم درسته که ایمانم اونقدرها قوی نبود که بعد از آرزو کردن به یقین اجابت رسیده باشم و بیشتر روزهای سال استرسو با خودم حمل کردم حالا ازت میخوام که تو به کائنات دستور بدی که این استرس ها و دغدغه ها برای همیشه به شیوه عالی و الهی و به آسونی از زندگیم حذف بشه.

روزهای سخت زیادی رو هم پشت سر گذاشتم عمل جراحی خودم و بیماری های خودم و بیماری همسر خداروشکر که میگذره و ازش یه خاطره به جا میمونه خدایا برای همه بیمارها سلامتی کامل و تندرستی آرزو میکنم تاوقتیکه آدم مریض نشده قدر عافیتو نمیدونه واقعا.

حالا که دارم به سال 96 نگاه میکنم سال درنهایت میتونم بگم سال خوب و آرومی بود هرچند که از خودم راضی نیستم چه کتابهایی که منتظر بودن من بخونمشون و چه درسهایی که کم خونده شد باید سال 97با برنامه ریزی بهتری زندگی کنم و از فرصتی زندگی ایی که تو خدای من بهم میدی بهتر و بیشتر استفاده کنم.

خدایا به خاطرهمه چیز ازت ممنونم

به خاطر اینکه هستی و مرا با تمام نقصها و ضعف ها با تمام ناشکریها دردامان گرم و پر ازمهرت پذیرایی

منو ببخش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۵
یاس بنفش

نظرات  (۱)

۲۷ اسفند ۹۶ ، ۰۰:۱۲ باد پاییزی
الهی آمین
پاسخ:
خیلی ماهی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی